:S

jag har varit jätte upptagen den senaste veckan. Men lite av det som hände var :
PLUGG; PLUGG; PLUGG och sen har jag inte varit på träningen på fredagarna DÅLIGT! men det var för att vem har lust att träna på en fredag? Man kan ju vara ute med kompisar istället.

Men förra fredagen så var jag med några killar och rökte vattenpipa, sen bara myste hemma hos en av dem. Sen denna fredagen rökte några vattenpipa igen och sen åkte jag till Carro och sov där :) På lördag (igår) bjöd vi hem 3 personer till henne att kolla på "film".. då va det ju jag Carro o två av våra killkompisar.. Drack lite o åt lite o så :) men det var jätte kul.. jag åkte hem sen och idag är det full fart på plugga igen:/ HAr jätte mycket känns det som.

SKA GÖRA IDAG :

Plugga- matte, No, SO, Engelska uppsatts. Kul -.-
Köpa present åt pappsen- hans namnsdag idag
Träffa Nathalie och köpa block- gud vad mkt jag skriver och slösar papper -.-
Och ifall jag hinner ska jag städa mitt rum lite.. så som det ser ut nu kan man inte ha dt:P

Hoppas alla har en skön Söndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0