Lyckat-.-

Okej, nu har jag gett mig i något som jag egentligen inte orkar just nu.. Ska sitta barnvakt imorgon från 5-9. Palla! Tycker inte så mycket om barn + att jag är jätte trött!
Men det blir ju väl att bara göra det.... Woohoo!

Men imorgon ska jag nog shoppa lite också innan jag ska sitta barnvakt ^^ I love shopping!! Har ju längtat tills helgens shopping i flera dagar nu ^^

Mindre än typ 4 månader kvar tills jag åker till Spanien :D Det blir ju super roligt! :)
Men jag borde nog sova snart.. men inte trött. Har ju varit hemma och tatt det lugnt hela dagen. Man blir ju inte trött av det! :P

 


Kommentarer
Postat av: M

Åh vad fint!!

2010-01-29 @ 23:21:50
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0