Tillbaka

ok de senaste dagarna, har det inte hänt så mycket. Jag har varit glad, ledsen och förvirrad.
I fredags bloggade jag inte för att jag var fylld med sorg, sorg för min kompis Jessica som hade gått bort för två år sen :( Då är det väl lite obvious att man inte orkar sitta framför datan och blogga ? eller?
Men sen har jag väll bara varit lite slarvig. Har ju så mycket i skolan just nu också, så man hinner nästan inte med: skolan, kompisarna, ridningen, bloggen och man vill ju ha lite tid för sig själv ibland också :) men ska försöka bli bättre på alt det här :)

Ska till skolan imorgon. Börjar halv 10 :)

Igår var det jätte roligt :) hade tjejkväll:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0