Snö kaos...*host*

A men det var ändå lite speciellt idag ^^ Igår så snöade det i Göteborg..... Och då tänkte jag såklart att "nesch jag åker inte till skolan i sån här oväder". Blev ju faktiskt lite glad över det, så imorse när jag vaknade och kollade ut i fönstret blev jag direkt på dålig humör. Det var jätte klart väder. Bara snömurerna på marken men annars jätte fint.
Jag gick ut och såg att min brorsa inte hade åkt. Hans ryggsäck och allt låg där så jag kollade in på hans rum och där låg han och sussade. Jag ringde direkt mamma och hon sa att bara för att jag var så glad igår över att slippa skolan, så skulle jag får bestämma själv ifall jag ville gå eller inte. Men hon skulle inte tvinga mig. Så jag bestämde mig såklart för att stanna :)



jätte nice eller hur?

Lite senare ska jag träffa Nathalie som jag inte har sett på minst 2 veckor :/ det blir kul :)

Och juste jag är tillbaka från Sälen... but not for long bitches.. jag ska nog dit igen på påsklovet och åka snowboard :) im in love with snowboarding ^^

Ok men det var allt för nu :)
Hörs sen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0