WOOHHOOO

Gud vad jag är glad just nu!!! :D
Jag ha nämligen anmält mig till ett läger med en av mina bästa vänner <3
Vi var där förra året och tyckte det var super roligt så vi har bestämt oss att åka dit igen. Det blir då vecka 24. Nathalie fyller år mitt på lägret så vi kommer fira henne där och sen kanske det blir fest när vi kommit hem!
Denna sommaren verkar bli bra.
I maj ska jag åka till Spanien med klassen i 10 dagar:)
sen är det läger, sen åker jag till Ungern och sen i agusti är det min födelsedag! Jag blir 15! Wihooo. Nej men helt seriöst jag är glad :)




Senare idag ska jag träffa Nathalie och sen ska vi till hennes "sköthäst" Tintomara. Jag ska fota när hon rider:)
Ha en bra dag

//Blanka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0