OOps

Har inte bloggat på jätte länge, men jag har inte haft lust. Men nu kanske jag börjar igen.
Det har inte hänt så mycket. Jo förutom att det är lov nu vilket känns super skönt efter all stress. Jag har varit ganska upptagen nu på lovet. I lördags tror jag det var, träffade jag Carolina. Hon kom hem till mig, det var roligt :) Och sen dagen efter träffade jag Carro igen och vi åkte och shoppade. Eller ja, rättare sagt hon shoppade. I måndags träffade jag Leah, vi åkte till stan och shoppade igen. Eller ja, hon shoppade. Jag har inte pengar just nu :S
Sen igår hade jag en jätte stor gräl med mina föräldrar, för de ville inte att jag skulle till stan igår, men jag ville träffa Leah så de blev jätte sura på mig. Jag bestämde mig för att inte åka, men min mamma sa att hon inte ville att jag skulle vara i huset och hon sa att jag skulle dra. Så jag gjorde såklart det :) Har fortfarande inte pratat med de men det är okej :)

Idag ska jag sova över hos Ellen md Leah och vi kommer ha kul :) såklart :) men innan dess måste jag plugga lite. Tänk att vi har läxor över lovet -.- usch hatar det vill ha sommar!


vill verkligen åka hit igen! Kuba -  Varadero Beach

//Blanka

Kommentarer
Postat av: D A N I E L A ♥

- tack så jätte mkt :)

2010-04-06 @ 14:24:27
URL: http://danielas.se
Postat av: Carro<3

haha älskar dig, jag e faktist lite stolt att du kunde åka till stan 2 dagar i rad utan att köpa någonting <3

omg vad har hänt hemma hos diiig :O e allt bra nu:)??<3 puss

2010-04-07 @ 15:07:56
URL: http://blondaacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0