Hos Ellen <3

Ja igår som sagt var jag hos Ellen med Leah och sov över :) Det va skit kul, vi hade skit roligt och såg på världens konstigaste film men den va bra ändå..... försökte beställa pizza, men det gick inte så bra för allt var typ stängt. Till slut blev det nån äckligt kebab tallrik... usch den var hemsk. aja men vi drack sjukt mycket Cola. Gick och la oss runt 5 och var tvugna att gå upp kl 8 för att Ellen skulle till tandläkaren. Känner mig inte ens trött vilket är väldigt konstigt.
Men iaf så var det jätte kul igår och i dag fram tills eftermiddagen. Då jag kom hem. Haha massa gräl men jag pallade inte mer så drog ut och cycklade till Ellens basket match. Sen cycklade jag till stallet och kollade på Nathalie (ska träffa henne imorgon ^^ ) sen cycklade jag hem igen. Asså idag har jag cycklat och motionerat 12 km :) Fatta vad jag är stolt! Jätte länge sen jag har motionerat.. Haha men ska kanske börja street dance :) *hoppas hoppas* men nej nu babblar jag.
Ska äta nu sen blir det väl lite läxor och ska lägga mig ganska tidigt :)

Sov gott

//Blanka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0